Alles en iedereen doet aan branding. Het maakt integraal deel uit van onze moderne cultuur- en consumptiemaatschappij. Wil je invloed? Wil je impact? Wil je relevant zijn? Dan zet je in op branding. Maar wat is branding nu precies?
De huisstijl is het karakter van je onderneming. Het omvat alle visuele elementen waarmee je je kenbaar maakt zoals het logo, de kleuren, lettertypes, patronen, foto’s en illustraties. We overlopen.
Voor een meer praktische benadering van branding gaan we aankloppen bij Michael Johnson die een handige gids schreef Branding in five and a half steps. Daarin beschrijft hij 5,5 stappen om aan branding te doen. Wij bespreken er vijf van.
Seo-copywriting is het schrijven van kwalitatieve en waardevolle webteksten die je pepert met zoektermen zodat mensen ze gemakkelijk kunnen vinden en graag zullen lezen.
Een tekst vormgeven lijkt gemakkelijker dan het is, maar niets is minder waar. Je moet tijdens het opmaken van je tekst en het ontwerpen van je layout met veel rekening houden. We overlopen.
Lettertypes to the left of you. Lettertypes to the right of you. Lettertypes zijn overal. In alle soorten en gewichten. We mogen daar dankbaar voor zijn, want een goed gekozen lettertype communiceert onze geschreven boodschap net dat ietsje duidelijker.
Hoeveel kost een logo? Een eenduidig antwoord is er niet. Je hebt de keuze volledig in eigen handen. De vraag is eerder: hoeveel wil je erin investeren? Wij helpen je in ieder geval een goede afweging maken.